.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اورژانس تهران به حالت آماده باش

شمال نیوز: در پی آلودگی هوای پایتخت اورژانش تهران چندین دستگاه اتوبوس آمبولانس در میادین اصلی شهر از جمله میدان آزادی، انقلاب، تجریش، راه آهن و امام خمینی مستقر شده است. تمام تکنسین های اورژانس و همچنین آمبولانس های اورژانس تهران به حالت آماده باش خواهندبود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، کمیته کاهش آلودگی هوای تهران در اطلاعیه ای از شهروندان خواست تردد بیماران، سالمندان و کودکان به خارج از منزل را محدود کنند. در اطلاعیه کمیته کاهش آلودگی هوا از مراکز درمانی و بهداشتی و اورژانس خواسته شده است برای پذیرش موارد اورژانسی،آماده باشند.

دربخشی ازاطلاعیه کمیته کاهش آلودگی هوا آمده است با توجه به گزارش واصله از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران شاخص کیفیت هوا 178 و آلاینده اصلی ذرات معلق 5/2 میکرون می باشد.

 باتوجه به این گزارش، کیفیت هوای تهران ناسالم اعلام و توصیه می شود افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان از فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل اجتناب کنند و حتی افراد سالم نیز فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

دراین اطلاعیه آمده است: با توجه به شروع این شرایط از روزهای قبل و امکان تداوم آن برای روزهای بعد، به مراکز درمانی و بهداشتی شهر تهران ابلاغ می شود که در این شرایط بیماری های قلبی، ریوی و مرگ زود رس در بیماران قلبی و سالمندان محتمل است و باید برای افزایش بیماری های قلبی یا ریوی، آمادگی لازم را داشته باشند.

 کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران اعلام کرد: مهدهای کودک، پیش دبستان و دبستان های استان تهران به جز شهرهای فیروزکوه و دماوند امروز تعطیل است.  همچنین طبق مصوبه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد خودروها از در منازل  از ساعت6:30 تا 16 اجرا می شود.

کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران همچنین از ممنوعیت ورزش صبحگاهی طی امروز چهار شنبه در مدارس تهران خبرداد.

از مصوبات دیگر جلسه کمیته مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران می توان به توقف همه فعالیت های کارخانه های شن، ‌ماسه و سیمان و مسابقات ورزشی در محیط های باز اشاره کرد. تشدید اعمال محدودیت های ترافیکی از جمله جلوگیری از تردد خودروهای آلاینده و فروش روزانه طرح ترافیک در این جلسه به تصویب رسید.

در این نشست مصوب شد، همه فعالیت های عمرانی در شهر تهران تا اطلاع بعدی متوقف شود و همچنین فعالیت های ورزشی در دبیرستان ها نیز تعطیل است. همچنین مصوب شد که در شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران، تیم های ویژه هلال احمر و اورژانس تهران در سطح استان مستقر شود.

محمدعلی عزیز اوغلی مدیر کل هواشناسی استان تهران نیز گفت: هوای پایتخت  تا ظهر فردا پایدار پیش بینی  می شود و آلودگی وانباشت آلاینده ها در هوای تهران باعث کاهش کیفیت هوا شده و پیش بینی ها حاکی از تداوم پایداری و نباریدن باران در دو یا سه روز آینده است.

همچنین به گفته مدیرکل محیط زیست استان تهران انجام بازی پرسپولیس و میلان به علت آلودگی هوا در هاله ای از ابهام است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.